Versie 2.8
Ingangsdatum: 24.02.2021
Laatst bijgewerkt: 19.09.2023
Lees deze Algemene Voorwaarden zorgvuldig door voordat je onze website gebruikt. Door een Spelersaccount te registreren op de website bevestig je dat je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden.
Als een of meer voorwaarden van de algemene voorwaarden nietig worden verklaard door een erkende rechtbank, dan behouden de overige algemene voorwaarden hun geldigheid.
De huidige PinoCasino Algemene voorwaarden kunnen door het Bedrijf worden gewijzigd wanneer dit nodig is. De Onderneming zal de spelers op de hoogte stellen van wezenlijke veranderingen. We raden u echter ook aan om de pagina Algemene voorwaarden regelmatig te bezoeken om te controleren op mogelijke updates.
In het geval dat de Algemene Voorwaarden wezenlijke veranderingen ondergaan, moet je opnieuw bevestigen dat je de voorwaarden accepteert voordat de veranderingen van kracht worden en je bets kunt plaatsen op de Website.
Door een account te openen en deze website te gebruiken, bevestigt en garandeert u dat online gokken legaal en toegestaan is in de jurisdictie waar u zich bevindt en dat u de website niet zult gebruiken terwijl u woonachtig of tijdelijk gevestigd bent in een jurisdictie die het gebruik van de website verbiedt.
De beschikbaarheid van de diensten mag niet worden geïnterpreteerd als een aanbod of uitnodiging van onze kant om de diensten te gebruiken in een land waar dergelijk gebruik illegaal is.
De onderneming aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid in dit opzicht en zal geen enkele storting, winst of verlies van een speler terugbetalen als gevolg van de schending van enige wettelijke bepaling die van toepassing kan zijn op de speler. Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om te allen tijde te voldoen aan zijn/haar eigen lokale, nationale of staatswetten die betrekking hebben op online gokken.
Het casino aanvaardt enkel volwassen spelers (de minimumleeftijd is 18 jaar) en spelers die de leeftijd hebben bereikt die door de jurisdictie van de woonplaats van de speler is vastgelegd als in aanmerking komend voor online gaming. Het is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de speler om informatie in te winnen over de bestaande wetten en voorschriften van de desbetreffende jurisdictie met betrekking tot leeftijdsbeperkingen voor online gokken.
Het bedrijf behoudt zich het recht voor om een bewijs van leeftijd van de speler te vragen en de toegang tot de website te beperken of de spelersaccount op te schorten voor spelers die niet aan deze vereiste voldoen.
Het is geheel en alleen jouw verantwoordelijkheid om navraag te doen en ervoor te zorgen dat je de wetten die op jou van toepassing zijn niet overtreedt door deel te nemen aan de spellen. Het storten van echt geld en het spelen voor echt geld is onderhevig aan de wetten van jouw land en het is uitsluitend jouw verantwoordelijkheid om je aan de regels van jouw eigen land te houden.
Bonussen zijn niet beschikbaar voor spelers uit Zweden, inclusief deelname aan promotieprogramma’s van welke aard dan ook, het ontvangen van VIP-beloningen en het inwisselen van Comp points.
Gebruikers uit de volgende landen en hun territoria (“Beperkte Landen”) mogen geen stortingen doen en geen spellen voor echt geld spelen: Afghanistan, Anguilla, Australië, België, Canada (Ontario), Litouwen, Estland, Israël, Iran, Hongarije, Frankrijk en haar overzeese gebieden (Guadeloupe, Martinique, Frans Guyana, Réunion, Mayotte, St. Martin, Frans Polynesië, Roemenië, Wallis en Futuna, Nieuw-Caledonië), Italië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Oekraïne, Verenigde Staten van Amerika, Gibraltar, Jersey, Griekenland, Georgië, China, Jamaica, Cambodja, Irak, Syrië, Myanmar, Democratische Volksrepubliek Laos, Angola, Kaapverdië, Paraguay, Portugal, Macau, Hongkong, Albanië, Pakistan, Libanon, Ivoorkust, Guatemala, Oeganda, Panama, Zimbabwe, Mauritius, Nicaragua, Jemen, Centraal-Afrikaanse Republiek, Soedan, Liberia, Caymaneilanden, Somalië, Republiek Congo, Democratische Republiek Congo, Noord-Korea, Eritrea, Haïti, Sierra Leone, Ethiopië, Zuid-Soedan, Burkina Faso, Libië, Mali, Barbados, Rwanda, Noorwegen, Tsjechië, Algerije, Armenië, Azerbeidzjan, Bahrein, Wit-Rusland, Belize, Bosnië-Herzegovina, Brazilië, Burundi, Kameroen, Colombia, Comoren, Cuba, Ghana, Guinee, Guinee-Bisau, Guyana, India, Jordanië, Kazachstan, Kenia, Kiribati, Mexico, Moldavië, Marokko, Mozambique, Niger, Nigeria, Niue, Noord-Macedonië, Tadzjikistan, Tanzania, Thailand, Oost-Timor, Togo, Tokelau, Tonga, Trinidad en Tobago, Tunesië, Turks- en Caicoseilanden, Verenigde Arabische Emiraten, Oezbekistan, Vanuatu, Venezuela, Polen. Het Casino kan de succesvolle verwerking van opnames of terugbetalingen niet garanderen in het geval dat de speler dit beleid voor Beperkte Landen overtreedt.
Een spelersaccount aanmaken
Als onderdeel van het openen van je account moet je persoonlijke gegevens opgeven zoals je voor-, achter- en geboortenaam, geboortedatum, geboorteplaats, adres, nationaliteit en e-mailadres. Je moet ervoor zorgen dat de gegevens die je verstrekt bij de registratie en daarna correct zijn en up-to-date worden gehouden.
Voorafgaand/voorlopig gokken
Houd er rekening mee dat je account tot 30 dagen na registratie en/of tot een storting van 150 EUR moet worden geverifieerd.
Stortingen, winsten en opnames
Stortingen voor deelname aan het spel en winsten worden direct en onmiddellijk bijgeschreven op de account van de speler. Opnames worden op uw verzoek verwerkt.
Verplichting tot uitbetaling na sluiting van spelersaccount
Als een account gesloten wordt, zal het casino het overblijvende geld ten laatste binnen 5 (vijf) werkdagen uitbetalen op de geverifieerde bankrekening. Er worden geen kosten aangerekend voor het verwerken van de uitbetaling. Uw account moet geverifieerd zijn en voldoen aan de T&C. Otherway casino heeft het recht om de uitbetaling op te schorten totdat de benodigde documenten zijn overlegd of om niet uit te betalen wegens schending van de AV.
Verplichte instelling van stortingslimiet.
Bij registratie wordt u aangeboden om een individuele maandelijkse stortingslimiet in te stellen. Deze stortingslimiet mag niet hoger zijn dan 1.000 EUR per maand per speler.
Reality check. Extra wachtperiode na reality check
Sinds de activering van de realiteitscheck ontvang je elk uur een pop-up die je informeert over de verstreken tijd, die je actief moet bevestigen om verder te kunnen gokken. Na een bevestiging van de reality check pop-up moet je nog eens vijf minuten wachten voor je verder kunt spelen.
Op de website kan met de volgende valuta’s worden gespeeld: EUR, USD, CAD, NOK, RUB, PLN, NZD, JPY, KZT
Je bent volledig verantwoordelijk voor het betalen van alle kosten en belastingen die van toepassing zijn op je winsten volgens de wetten van het rechtsgebied waar je woont.
Alleen voor Duitse spelers: Houd er rekening mee dat we 5,3% kosten in rekening brengen op inzetten voor echt geld, waarbij de centen naar boven worden afgerond. De kosten worden van je spelersaccount afgeschreven op het moment dat je de inzet plaatst. Voor de duidelijkheid: als je een inzet plaatst van 1 EUR, wordt er EUR 0,05 aan kosten van je spelersaccount afgeschreven samen met de inzet (inzet van 1 EUR + 0,053 fee afgerond naar 0,05. Totaal afgetrokken bedrag zal 1.05 EUR zijn) Afronden naar boven zal alleen gebeuren met het honderdste van het totale bedrag, waarbij eindcijfers 1-4 naar beneden gaan en eindcijfers 5-9 naar boven. Bijvoorbeeld: 0,006 wordt 0,01, 0,114 wordt 0,11 en 0,14 blijft 0,14).
Door deze algemene voorwaarden te accepteren, bevestigt u dat u de regels van de spellen die op de Website worden aangeboden, kent en begrijpt. Het is aan jou om jezelf vertrouwd te maken met het theoretische uitbetalingspercentage van elk spel.
De maximaal aanvaarde inzet tijdens het spelen bij PinoCasino is 1.000€ voor Live Games, 50€ voor Slots en 2.000€ voor Bonus buy features, de uitzondering is als een spel een lagere max inzetinstelling heeft, in die gevallen overschrijft de spelspecifieke limiet de maximale inzet die een speler kan plaatsen, in gevallen waar het spel een speler zou toestaan om een hogere inzet te plaatsen dan het bovenstaande, zal de inzet niet worden geaccepteerd en eventuele potentiële winsten uit dit scenario kunnen niet worden gecrediteerd omdat de inzet werd afgewezen, en het is hierdoor onmogelijk om de spelronde te verifiëren.
Door deze Voorwaarden en Condities te aanvaarden bevestig je dat je je bewust bent van het feit dat gokken kan leiden tot het verliezen van geld. Het Casino is niet aansprakelijk voor mogelijke financiële schade die voortvloeit uit jouw gebruik van de Website.
Het Casino is niet aansprakelijk voor hardware- of softwaredefecten, onstabiele of verbroken internetverbinding of andere technische fouten die de toegang tot de Website kunnen beperken of spelers kunnen verhinderen om ononderbroken te spelen.
In het onwaarschijnlijke geval dat een inzet per vergissing wordt bevestigd of een betaling door ons wordt uitgevoerd, behoudt het Bedrijf zich het recht voor om alle aanvaarde inzetten met een dergelijke vergissing te annuleren of de vergissing te corrigeren door alle inzetten opnieuw te vereffenen tegen de correcte voorwaarden die beschikbaar hadden moeten zijn op het moment dat de inzet werd geplaatst zonder de vergissing.
Als we je Spelersrekening per ongeluk crediteren met winsten die niet van jou zijn, of dit nu te wijten is aan een technisch probleem, een fout in de uitbetalingsschema’s, een menselijke fout of iets anders, dan blijft het bedrag ons eigendom en zal het van je Spelersrekening worden afgetrokken. Als je geld hebt opgenomen dat niet aan jou toebehoort voordat wij ons bewust zijn geworden van de fout, dan zal het foutief uitbetaalde bedrag (zonder afbreuk te doen aan andere rechtsmiddelen en acties die mogelijk beschikbaar zijn bij wet) een schuld van jou aan ons vormen. In het geval van een onjuiste creditering bent u verplicht om ons onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen.
Het Casino, zijn directeurs, werknemers, partners, dienstverleners:
Je gaat er hierbij mee akkoord om het Casino, zijn directeurs, werknemers, partners en dienstverleners volledig te vergoeden en schadeloos te stellen voor alle kosten, uitgaven, verlies, schade, claims en aansprakelijkheden die hoe dan ook veroorzaakt kunnen worden in verband met jouw gebruik van de Website of deelname aan de spellen.
Je erkent dat het Casino de uiteindelijke beslissing zal nemen of je de Voorwaarden en Condities van het Casino hebt geschonden op een manier die resulteert in je schorsing of permanente uitsluiting van deelname aan de Website.
Elke speler kan slechts één (1) persoonlijke gebruikersaccount aanmaken. Het aanmaken van meerdere accounts door een speler (“Dubbele accounts”) kan leiden tot beëindiging van de accounts en opschorting van alle uitbetalingen. Alle opbrengsten, winsten of bonussen die de speler heeft behaald of opgebouwd gedurende de tijd dat de dubbele account actief was, kunnen door ons worden teruggevorderd en spelers verplichten zich om dergelijke fondsen die van de dubbele account zijn gehaald, op verzoek aan ons terug te geven.
De speler moet zich persoonlijk registreren door de instructies op het scherm te volgen.
De speler zal geen toegang tot zijn of haar account verlenen of het gebruik van de website toestaan aan derden, inclusief maar niet beperkt tot minderjarigen.
De website mag alleen worden gebruikt voor persoonlijke doeleinden en mag niet worden gebruikt voor enig commercieel gewin.
Aanstootgevend of obsceen taalgebruik en commerciële of promotionele informatie zijn niet toegestaan in het veld “Nickname” in het profiel van de speler. Als er overtredingen worden geconstateerd, kunnen leden van de ondersteuningsdienst of andere medewerkers van het bedrijf de inhoud van het veld ‘Nickname’ vervangen door iets neutraals. Bij herhaalde overtredingen kan de account van de speler worden geblokkeerd en al het geld in beslag worden genomen.
Je moet je account onderhouden en je gegevens up-to-date houden.
Recht om toestemming in te trekken. In gevallen waarin we vertrouwen op je toestemming voor de verwerking van persoonlijke gegevens, heb je het recht om je toestemming op elk moment in te trekken.
We kunnen ook geanonimiseerde afgeleiden van uw gegevens bewaren om onze inhoud en marketingcommunicatie te verbeteren waarbij geen sprake is van geautomatiseerde besluitvorming.
We behouden ons het recht voor om een telefoontje te plegen naar het nummer dat is opgegeven in uw gebruikersaccount, wat naar eigen goeddunken een noodzakelijk onderdeel kan zijn van de KYC-procedure. Totdat de account volledig is geverifieerd, zullen er geen uitbetalingen worden verwerkt. Als het opgegeven telefoonnummer onjuist, vermist of vals is of als de speler het telefoontje niet beantwoordt, behouden we ons het recht voor om je winsten in beslag te nemen en/of je gebruikersaccount te deactiveren. We zullen redelijke inspanningen doen om contact met je op te nemen over de opname van het geld, maar als we niet in staat zijn om je te bereiken (per e-mail of telefoon) binnen twee (2) weken, zullen de fondsen worden bewaard door het bedrijf, aangezien je niet door de KYC-procedure bent gekomen.
Als we uw gebruikersaccount per ongeluk crediteren met winsten die niet aan u toebehoren, of dit nu te wijten is aan een technische fout, een fout in de uitbetalingstabellen, een menselijke fout of iets anders, blijft het bedrag ons eigendom en zal het van uw Spelersaccount worden afgetrokken. Als je geld hebt opgenomen dat niet aan jou toebehoort voordat wij ons bewust zijn geworden van de fout, dan zal het foutief uitbetaalde bedrag (zonder afbreuk te doen aan andere rechtsmiddelen en acties die mogelijk beschikbaar zijn bij wet) een schuld vormen van jou aan ons. In het geval van een onjuiste creditering bent u verplicht om ons onmiddellijk per e-mail op de hoogte te stellen.
In the unlikely event of a disagreement between the result that appears on your screen and the game server, the result that appears on the game server will prevail. You acknowledge and agree that our records will be the final authority in determining the terms and circumstances of your participation in the relevant online gaming activity and the results of this participation.
The Casino reserves the right to terminate games or events in exceptional circumstances further described below. Should a game miscarry or malfunction after starting due to a technical error, we shall: a) cancel the game; b) refund the amount wagered; if the account holder has an accrued credit at the time the game miscarries, credit the monetary value of the credit to the account holder’s user account or, if the said account no longer exists, by paying it to the account holder in an approved manner; c) inform the regulator of the circumstances of the incident if necessary; d) refrain from further providing the games or services if such games or services are likely to be affected by the same failure.
We reserve the right to refuse the whole or part of any transaction requested by you at any time at our sole discretion. No transaction is accepted by us until you receive a confirmation that it has been accepted. If you do not receive a confirmation that your transaction has been accepted, you should contact Customer Support.
You shall compensate us in full for any claims, liabilities, costs, expenses (including legal fees) and any other charges that may arise as a result of your breach of the Terms.
Het bedrijf heeft een strikt fraudebestrijdingsbeleid en maakt gebruik van verschillende fraudebestrijdingsmiddelen en -technieken. Als de speler verdacht wordt van frauduleuze handelingen, inclusief, maar niet beperkt tot:
of failliet gaat in het land waar ze woonachtig zijn, behoudt het bedrijf zich het recht voor om een dergelijke spelersaccount te beëindigen en alle uitbetalingen aan de speler op te schorten. Deze beslissing is uitsluitend ter beoordeling van het bedrijf en de speler zal niet op de hoogte worden gebracht of geïnformeerd over de redenen van dergelijke acties. Het bedrijf behoudt zich ook het recht voor om de bevoegde instanties op de hoogte te brengen van de frauduleuze acties van de speler.
U mag geen fondsen gebruiken die afkomstig zijn van illegale activiteiten of bronnen of die besmet zijn of geassocieerd zijn met illegaliteit of onwettige middelen. In overeenstemming met ons fraudebestrijdingsbeleid behouden we ons het recht voor om elke aangevraagde opname geheel of gedeeltelijk uit te betalen via dezelfde betaalmethode waarmee een of meerdere stortingen werden gedaan. We behouden ons ook het recht voor om elke gevraagde opname rechtstreeks op je bankrekening te storten.
Het Casino hanteert een nultolerantie tegenover voordeel spelen. Elke speler die probeert voordeel te halen uit casino welkomstaanbiedingen of andere promoties gaat ermee akkoord dat het bedrijf zich het recht voorbehoudt om bonussen en winsten van dergelijke bonussen te annuleren omwille van:
Het Casino behoudt zich het recht voor om je Spelersaccount te sluiten en het bedrag van je rekeningsaldo aan je terug te betalen, onder voorbehoud van aftrek van relevante opnamekosten, naar eigen goeddunken van het Casino en zonder enige verplichting om een reden op te geven of vooraf te verwittigen.
Om de account van de speler te verifiëren heeft het casino management documenten nodig (ID, betalingssystemen, energierekeningen еtc) in het Latijnse of Cyrillische alfabet. Indien de speler niet de mogelijkheid heeft om documenten in bovenvermelde alfabetten te verstrekken, behoudt het casino zich het recht voor om videoverificatie te eisen waarbij de speler zijn/haar documenten toont.
Het casino behoudt zich het recht voor om betalingen in te houden indien er een vermoeden of bewijs bestaat van manipulatie van het casinosysteem. Strafrechtelijke vervolging zal worden ingesteld tegen gebruikers of andere personen die het casinosysteem hebben gemanipuleerd of pogingen daartoe hebben ondernomen. Het Casino behoudt zich het recht voor om spellen of evenementen die worden aangeboden op de Website te beëindigen en/of te wijzigen.
Indien je je bewust wordt van mogelijke fouten of onvolledigheden in de software, ga je ermee akkoord hier geen voordeel uit te halen. Bovendien ga je ermee akkoord om elke fout of onvolledigheid onmiddellijk aan het Casino te melden. Als je dergelijke verplichtingen niet nakomt, dan heeft het Casino recht op volledige compensatie voor alle kosten gerelateerd aan de fout of onvolledigheid, inclusief alle kosten die gemaakt zijn in verband met de respectieve fout/onvolledigheid en de mislukte melding.
Let op: als je een opname hebt aangevraagd, maar de som van de bets die zijn gedaan sinds de laatste storting is minder dan drie (3) keer de grootte van die storting, dan behoudt het Casino zich het recht voor om je de kosten van transactieverwerking voor storting en opname in rekening te brengen. Deze beslissing is uitsluitend ter beoordeling van het Casino.
Het bedrijf voldoet aan de Maltese en Europese wetten, voorschriften en richtlijnen voor de preventie van het witwassen van geld en de financiering van terrorisme. Verdachte transacties kunnen door het bedrijf worden onderzocht. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om een melding van een verdachte transactie naar de bevoegde autoriteiten te sturen zonder kennisgeving of verdere verwijzing naar jou. Bovendien kan het bedrijf in geval van verdachte transacties de rekening blokkeren of sluiten en alle fondsen inhouden zoals vereist door de wet en/of de bevoegde autoriteiten.
Het casino is geen financiële instelling en mag dus niet als dusdanig behandeld worden. Je account zal geen interesten dragen en er zullen op geen enkel moment conversie- of uitwisselingsdiensten (inclusief fiat-crypto uitwisseling) aangeboden worden.
De Website biedt verschillende betalingsmethoden aan. Hiertoe behoren VISA- en MasterCard-creditcards en -debetkaarten, evenals verschillende alternatieve betalingsmethoden. Neem contact op met ons ondersteuningsteam op [email protected] om te informeren naar de betaalmethoden die het meest gunstig zijn voor het land waar je woont.
Het bedrijf accepteert geen betalingen van derden. U mag alleen stortingen doen vanaf een bankrekening, bankkaarten, e-wallets of andere betalingsmethoden die op uw eigen naam zijn geregistreerd. Als we tijdens de veiligheidscontroles vaststellen dat u deze voorwaarde hebt geschonden, worden uw winsten in beslag genomen en wordt de oorspronkelijke storting teruggegeven aan de eigenaar van de betaalrekening. Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor verloren geld dat is gestort vanaf accounts van derden.
Houd er rekening mee dat het minimale stortingsbedrag 20€ of een equivalent daarvan is. Het maximale stortingsbedrag hangt af van de betaalmethode die je besluit te gebruiken.
De website biedt verschillende betaalmethoden. Dit zijn onder andere VISA- en MasterCard-creditcards en -debetkaarten (3D Secure is verplicht) en verschillende webportemonnees. Procedures, voorwaarden, beschikbaarheid en duur van stortingen en kosten voor elke methode kunnen variëren, afhankelijk van de tijd, het land en de betaalmethode in kwestie. Actueel advies is beschikbaar wanneer je bent ingelogd op de Website onder het kopje “Stortingen”. Je kunt ook contact opnemen met ons ondersteuningsteam om te informeren naar de meest gunstige betaalmethoden voor het land waar je woont.
Houd er rekening mee dat zelfs voor landen die ondersteund worden het Casino niet in alle gevallen een succesvolle verwerking van de betaling kan garanderen, aangezien diensten die transacties aanbieden deze naar eigen goeddunken kunnen blokkeren of weigeren.
Het minimale opnamebedrag is €20 of een equivalent. Het maximumbedrag voor opname is afhankelijk van de betalingsmethode die je gebruikt. Als het gevraagde bedrag hoger is dan de limiet van een bepaald betalingssysteem, wordt het bedrag in termijnen opgenomen.
Je uitbetalingen worden zo snel mogelijk verwerkt, maar houd er rekening mee dat sommige webportemonnees tot drie (3) dagen nodig hebben om het uitbetalingsverzoek te verwerken.
De Website ondersteunt uitbetalingen via Original Credit Transfer (OCT) van Visa en via Payment Transfer van Mastercard. Extra vereisten zijn dat de betreffende creditcard geen zakelijke creditcard is en dat de kaart is uitgegeven in een ondersteund land.
Voor Visa worden de volgende landen niet ondersteund: Verenigde Staten, Australië, Hongkong, India, Indonesië, Japan, Korea, Maleisië, Singapore.
Voor Mastercard worden alleen de volgende landen ondersteund: Andorra, Oostenrijk, België, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Frankrijk, Duitsland, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, San Marino, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije en het Verenigd Koninkrijk.
Merk op dat zelfs voor landen die ondersteund worden het Casino niet in staat is om een succesvolle betalingsverwerking in alle gevallen te garanderen, aangezien diensten die transacties uitvoeren deze naar eigen goeddunken kunnen blokkeren of weigeren.
De interne munteenheid van de Website is Euro. In het geval van transacties in andere valuta kan het bedrag dat van je kredietkaart wordt afgetrokken onbeduidend hoger zijn dan op het moment van de transactie wordt weergegeven als gevolg van valutaomrekeningen aan de kant van je bank en/of het betalingsverwerkingssysteem van het Casino.
Als je een storting hebt gedaan via een creditcard, debitcard of andere betaalmethode en het bedrag van de opname is gelijk aan of kleiner dan het gestorte bedrag, dan behouden we ons het recht voor om het bedrag van de opname terug te storten op de creditcard, debitcard of andere gebruikte betaalmethode. Als het bedrag hoger is dan het gestorte bedrag, wordt het overschot uitbetaald via een van de alternatieve betalingsmethoden.
Het bedrijf behoudt zich het recht voor om de identiteit van de speler te controleren voordat uitbetalingen worden verwerkt en opnames vast te houden gedurende de tijd die nodig is om de identiteit van de speler te controleren. Houd er rekening mee dat wanneer cumulatieve uitbetalingen €2.500 bedragen, de spelerverificatieprocedure verplicht wordt. In het geval van valse persoonlijke gegevens verstrekt door de spelers, kan de opname worden geweigerd en de gebruikersaccount worden beëindigd. De speler wordt hiervan per e-mail op de hoogte gesteld. In sommige gevallen kan de website vragen om een selfie met identiteitsbewijs, een selfie met identiteitsbewijs en een speciaal teken, of een telefoongesprek. Het niet slagen voor deze verificatie zal leiden tot sluiting van de account en inbeslagname van de winsten.
Als je bent uitgesloten van het casino kun je niet inloggen op je account en het saldo dat je nog hebt laten uitbetalen. Zodra je jezelf hebt uitgesloten, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam via [email protected] om het resterende saldo op te laten nemen. Ons supportteam zal binnen een redelijke termijn contact met je opnemen met informatie over de opname en je hierbij helpen.
Houd er rekening mee dat actieve zelfuitsluiting je niet vrijstelt van de verificatieprocedure als het casino dit vereist om fondsen te verwerken. De fondsen die overblijven op het saldo zullen uitbetaald worden volgens de casino limieten.
Het maximale opnamebedrag dat verwerkt wordt voor een speler is €/$2.500 per dag, €/$7.500 per week en €/$15.000 per maand, tenzij anders vermeld in de algemene voorwaarden van een specifieke promotie. Uitzonderingen kunnen gemaakt worden voor spelers met een hoger VIP-niveau, indien van toepassing, naar eigen goeddunken van het Casino. Als je meer dan €15.000 wint, behoudt het Casino zich het recht voor om de uitbetaling in maandelijkse termijnen van maximaal €15.000 te verdelen tot het volledige bedrag is uitbetaald.
Alle progressieve jackpot winsten worden volledig uitbetaald.
Terugbetalingsaanvragen kunnen geweigerd worden door het Casino als de speler valse of opzettelijk gewijzigde persoonlijke gegevens verschaft om het systeem te omzeilen.
Alle kosten die kunnen ontstaan bij de terugbetalingsprocedure zijn voor rekening van de speler.
Geld gestort in het casino moet gebruikt worden voor spelactiviteiten. Daarom moeten alle stortingen minstens drie (3) keer worden ingezet.
De speler zal niet kunnen spelen tenzij hij akkoord gaat met de bijgewerkte voorwaarden en condities, maar kan wel het actuele saldo opnemen.
Als er gedurende een periode van meer dan 12 maanden niet is ingelogd op de spelersaccount op de website (de account is inactief), behoudt het bedrijf zich het recht voor om maandelijkse onderhoudskosten van €5 in rekening te brengen vanaf de 13e maand na de laatst geregistreerde login.
Als de account langer dan 12 maanden inactief blijft, wordt er elke maand vanaf de 13e maand een herinneringse-mail verzonden.
Als de account 30 maanden inactief blijft, wordt het accountsaldo teruggestort naar de speler.
Als de speler niet kan worden gevonden, wordt het geld door het bedrijf bewaard. Neem contact op met de klantenservice voor informatie over het herstellen van gesloten, slapende accounts of het terugvorderen van tegoeden op deze accounts.
Je bent vrij om contact op te nemen met onze klantenservice volgens de instructies die je op de Website kunt vinden om ons eventuele klachten met betrekking tot onze diensten te geven.
Klachten worden behandeld in de support afdeling en geëscaleerd in de organisatie van het Casino in het geval dat het support personeel de zaak niet onmiddellijk oploste. Je wordt geïnformeerd over de status van de klacht op een redelijk niveau.
Als het geschil niet wordt opgelost op het niveau van het casino management, kan je contact opnemen met een onafhankelijke instantie, kansspelautoriteit of de licentie regulator vermeld op de Website.
We doen ons best om de klachten binnen tien (10) kalenderdagen na ontvangst van de klacht op te lossen. Mocht de claim meer tijd nodig hebben om opgelost te worden, dan kan de periode verlengd worden.
In het geval van een geschil gaat u ermee akkoord dat de serverlogboeken en -records als uiteindelijke autoriteit zullen fungeren bij het bepalen van de uitkomst van een claim. U gaat ermee akkoord dat in het onwaarschijnlijke geval van een meningsverschil tussen het resultaat dat op uw scherm verschijnt en de spelserver, het resultaat dat op de spelserver werd geregistreerd voorrang zal hebben, en u erkent en gaat ermee akkoord dat onze records de uiteindelijke autoriteit zullen zijn bij het bepalen van de voorwaarden en omstandigheden van uw deelname aan de relevante online spelactiviteit en de resultaten van deze deelname.
Wanneer wij contact met u wensen op te nemen in verband met een dergelijk geschil, zullen wij dit doen via een van de contactgegevens die in uw Spelersaccount vermeld staan.
We behouden ons het recht voor om van je uitbetaling alle gokgerelateerde vergoedingen en belastingen af te trekken die van toepassing kunnen zijn op basis van je spelactiviteit volgens de wetten van het rechtsgebied waar je woont.